FITBODIES RUNNING PLAN

Plan składa się z 5 treningów w tygodniu oraz 1 sesji regeneracyjnej. ten plan to połączenie treningów biegowych z ćwiczeniami siłowymi dedykowanymi biegaczom. W planie znajdziesz 3 jednostki stricte biegowe, 2 treningi siłowe z częścią wytrzymałościową oraz jedną sesję poświęconą regeneracji, która jest bardzo ważna! Plan pozwoli Ci na zbudowanie bazy tlenowej, dzięki której Twój organizm będzie pracował znacznie sprawniej, szybciej będzie się regenerował, oraz pozwoli na poprawę Twoich wyników. Oprócz tego duży nacisk postawimy na treningi tempowe oraz krótkie i długie interwały. Oprócz budowania bazy biegowej nauczymy Cię również jak różnicować tempo w Twoim bieganiu. W planie będą też treningi, które skupią się na ćwiczeniach eksplozywnych, które mają nauczyć Twoje ciało jak generować dużą moc na dużym zmęczeniu, co jest szczególnie ważne dla osób startujących w biegach z przeszkodami lub CrossFiterom. Nieodłączną częścią planu są treningi siłowe, do wykonania których wystarczy podstawowe wyposażenie każdej siłowni.  Fitbodies Running Plan to uniwersalny plan biegowy, który przygotuje Cię na każdą ewentualność. Trenując w ten sposób poradzisz  sobie zarówno w krótkich biegach ulicznych, dłuższych biegach trailowych lub górskich, a równocześnie wzmocnisz całe ciało i zbudujesz atrakcyjna sylwetkę. Uniwersalność i sprawność oraz zapobieganie kontuzjom- te 3 elementy stanowią bazę tego planu. Trenując tym planem przygotowywaliśmy się wspólnie do 120km na Runmageddon Sahara w tym roku. Juli skończyła na 3 miejscu, a ja na 10, więc plan się sprawdził w 100%;) A przy tym nasza siła pozostała na dobrym poziomie.  Jakościowe treningi dają zawsze efekt. Przekonaj się sam.    

Ten plan to połączenie doświadczenia Juli jako biegaczki oraz doświadczenia Pawła jako trenera CrossFitu i trenera przygotowania motorycznego. 

Fitbodies Running Plan to plan przygotowany na 12 tygodni i podzielony na 3 cykle po 4 tygodnie. Każdy kolejny cykl to progesja i modyfikacja w porównaniu do poprzedzających tygodni.

CENA:

150zł/ 12 tygodni, czyli uproszczająć 50zł miesięcznie.

Plan treningowy w formie interaktywnego ebooka, w którym każde ćwiczenie jest opisane i “połączone” z filmikiem instruktażowym. Można z niego wygodnie korzystać również na smartfonie.