KAMPANIA NA RZECZ WALKI Z RAKIEM

Kochani,

to będzie dla mnie bardzo ważny post, szczególnie dlatego, że jestem kobietą i mam świadomość tego jak ogromnym zagrożeniem jest dla nas- kobiet, RAK PIERSI.

Ruszyła wielka JUBILEUSZOWA KAMPANIA na rzecz walki z tym właśnie przeciwnikiem.

Wszyscy wiemy jak trudną bitkę muszą stoczyć kobiety, które mają mniej szczęścia od innych.

Cieszę się, że mogę pomóc w budowaniu świadomości, na temat wykonywaniu badań oraz zbierania funduszy na rzecz badań walki z RAKIEM.

 

Poznajcie tę historię:

U podstaw Kampanii leży wizja jednej kobiety: Evelyn H. Lauder. Kobiety na całym świecie umierały na raka piersi, lecz nikt o tym otwacie nie mówił. Poruszona brakiem powszechnej świadomości na temat choroby oraz brakiem funduszy i środków niezbędnych do walki z tą chorobą, Evelyn postanowiła przyczynić się do rozwiązania problemu. Tak powstała Różowa Wstążka, a reszta jest już historią.

W 1992 r. zapoczątkowała Kampanię na rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder Companies i wymyśliła Różową Wstążkę, którą wkrótce zaczęto wręczać klientkom odwiedzającym punkty sprzedaży na całym świecie. Po roku Evelyn założyła Fundację na rzecz Badań

nad Rakiem Piersi ® (BCRF) – organizację charytatywną zbierającą fundusze w pełni przeznaczone na badania nad rakiem piersi.

Evelyn stoi u źródeł ruchu, który zjednoczył pracowników, klientów, kobiety, badaczy, decydentów oraz osoby dotknięte chorobą w jednym celu – znalezienia lekarstwa na tę chorobę.

Z okazji 25-lecia Kampanii pragniemy złożyć hołd dziedzictwu Evelyn i jej pionierskiej wizji. Dzięki niesłabnącemu wsparciu w zakresie badań, edukacji i opieki medycznej, globalne zaangażowanie Estée Lauder Companies w sprawę jest silniejsze niż kiedykolwiek przedtem.

Od czasu, gdy Estée Lauder Companies zaczęła wspierać za pośrednictwem BCRF pionierskie badania w tej dziedzinie, w walce z rakiem piersi dokonano istotnych postępów:

  • Umieralność na raka piersi spadła w ciągu ostatnich 20 lat o 38%
  • W przypadku wczesnego wykrycia raka szansa na pięć lat dalszego życia wzrasta o 90%. Zważywszy, iż obecnie wiemy, iż istnieją różne rodzaje raka piersi, leczenie jest dostosowane do konkretnego przypadku.
  • Interwencje chirurgiczne stały się mniej inwazyjne i obecnie większość kobiet nie musi przechodzić mastektomii, gdyż wystarczy usunięcie guzka.
  • Niemniej jednak wiele pozostało do zrobienia. Choć rak piersi nie jest już, jak 25 lat temu, równoznaczny z wyrokiem śmierci, kobiety i mężczyźni na całym świecie zapadają na tą chorobę, a czasem na nią umierają. Bierzemy udział w tej walce od początku i będziemy ją prowadzić aż do dnia gdy wygramy.

Przyłącz się do nas i pomóż nam uwolnić świat od raka piersi !!

 

CO MOŻECIE ZROBIĆ???

W 2017 roku w Polsce Kampania ma kilka wymiarów:

– edukacyjno-muzyczny – wspólnie z Magic Records wydaliśmy siódmą kompilację muzyczną „in PINK7”, która nie tylko dostarcza fantastycznej muzyki, dobranej przez dziennikarza muzycznego Macieja Ulewicza, ale też zbiera fundusze na badania  

– finansowy – od 1 października 2017 do 31 marca 2018 nasze marki oferują limitowane edycje z różową wstążką:

Estée Lauder, Clinique, Origins, La Mer, Smashbox, Bumble and bumble i Bobbi Brown 20% ich ceny , przeznacza na wsparcie badań w Szczecinie !

Dlatego kupując te produkty, POMAGACIE!

Ale możecie także zrobić coś znacznie łatwiejszego:

Każdy post oznaczony #PinkRibbon25 oraz #ELCdonates to 25 dolarów przekazane na badania wspierane przez Fundację na rzecz Badań nad Rakiem Piersi założonej przez Evelyn Lauder.

Możecie także po prostu nosić różową wstążkę, która jest wyrazem wsparcia kampanii, wsparcia kobiet które być może teraz walczą z rakiem, ale także szerzenia świadomości na temat konieczności wykonywania badań !!

 

W kobietach siła!

Bądźmy silne i wspierające. Pomóżmy ESTEE LAUDER COMPANIES robić DOBRO !

Ps. Udostępniając ten wpis także pomagasz.