Aerobic capacity

Plan składa się z 2 lub 3 treningów w tygodniu. Dwa z nich to treningi stricte biegowe w różnej formie, natomiast jeden trening wykonywany jest przy użyciu ergometru wioślarskiego lub air bike.

Plan aerobic capacity pozwoli Ci na zbudowanie bazy tlenowej, dzięki której Twój organizm będzie pracował znacznie sprawniej, szybciej będzie się regenerował, oraz pozwoli na poprawę Twoich wyników w regularnych treningach crossfitowych. Oprócz budowania „tlenu”, w planie będą też treningi, które skupią się na ćwiczeniach eksplozywnych, które mają nauczyć Twoje ciało jak generować dużą moc na dużym zmęczeniu

 

Ten plan to połączenie doświadczenia Juli jako biegaczki, doświadczenia Pawła jako crossfitera, oraz filozofia guru Aerobic Capacity- Chrisa Hinshaw, który nas do tego zainspirował i pilotował. Jako świadectwo tego, że jego filozofia idealnie uzupełnia treningi CrossFit, niech świadczy fakt kto z nim współpracuje: Rich Froning, Matt Fraser, Katrin Davidsdottir, Camille Leblanc- Bazinet i wielu wielu innych atletów z całego świata. 

Kurs trenerski i cały tydzień treningowy spędzony w Dubaju wspólnie z Chrisem Hinshaw przekonało nas do tego ,jak połączenie naszych pasji może pomóc innym. Przekonaj się sam.

 

Treningi aktualnie wysyłamy w formie pliku .pdf na email ale już niedługo będą one dostępne przez bardzo funkcjonalną aplikację! Korzystanie z planu treningowego jeszcze nigdy nie było tak proste! Możliwość uzupełniania swoich wyników, monitorowania progresu i porównywania się z innymi osobami. Bezpieczna metoda płatności i możliwość zrezygnowania w każdym momencie. Bądźcie czujni!:)